dinsdag, december 16, 2003

Probleem opgelost!

Voila, ik denk dat ik het gevonden heb. Zojuist een mailtje ontvangen van Jella die schrijft: "ik weet al terug mijn passwoord maar geraak begot nie op uwe blogger. die link die ge mij doorstuurt, komt altijd op hetzelfde, invitation error. ze vragen me telkens of ik wel de juiste url heb gebruikt, dus er is hier iets da nie klopt. we geraken er wel".

Dus heb ik die link gevolgd en kreeg dit bericht te zien: We could not find the invitation you requested. Please confirm that you copied the exact URL that was sent to you by email. Also note that an invitation can only be used once before it expires. If the invitation was sent to a mailing list, somebody else may have responded first.
If you continue to have problems responding to invitations, please contact Blogger Support.

Ik ben dus gaan zoeken bij Blogger Support, en daar vond ik al snel hetvolgende:
There were problems with my invitation. What do I do?
Answer: A Blogger invitation link will only work once, so if it has already been clicked on, you will need to get a new invitation from the administrator of the blog. If you continue to see problems, please try logging out of Blogger and shutting down your browser (all of the windows) before trying again.
If you use a web-based email account (e.g. Hotmail, Yahoo!, etc.) this may also cause a problem with the invitation link. Sometimes these services modify links to display them within their own site. If this is the case, you'll need to copy and paste the link into its own browser window in order to use it. met andere woorden, op zijn vloms, met hotmail niks dan miserie. De link die ze jou sturen moet je dus gewoon kopiƃ«ren en in de adresbalk van je internetbrowser plakken en... en dan zou't moeten lukken.
Ik stuur je straks een nieuwe uitnodiging en dan... we geraken er wel... zoals altijd. Nie pleuje zegge ze in Gent.

Geen opmerkingen: